Ten turniej się zakończył
Komunikaty
Tutaj pojawią się komunikaty administratorów turnieju.

Regulamin Gaming Kickstart #3

1. Postanowienia ogólne

1.1 Przystąpienie do turnieju jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

1.2 Poniższy regulamin turnieju (w skrócie „Regulamin”) dotyczy rozgrywek w grze Counter-Strike: Global Offensive (w skrócie CS:GO).

1.3 Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian w regulaminie w dowolnym momencie z racji tego, że konsekwentnie wprowadzane są zmiany i ulepszenia.

1.4 Uczestnicy przystępując do turnieju zgadzają się na publikację zapisu cyfrowego meczu/próbek poprzez stream i inne media społecznościowe.

1.5 Gracz biorący udział w turnieju nie może być zbanowany.

1.6 Organizatorzy dopuszczają możliwość na uczestnictwo w turnieju graczy poniżej 18 roku życia, konieczna jest zgoda rodzica/opiekuna prawnego na udział w turnieju - dostępna do pobrania tutaj: https://www.gampre.pl/assets/files/zgoda.pdf

1.7 Osoby posiadające VAC Bana z gry CS:GO nie mogą uczestniczyć w turnieju.

 

2. Rejestracja graczy

2.1 Rejestracja graczy odbywa się poprzez kliknięcie przycisku ‘dołącz’ na podstronie turnieju.

2.2 Nicki graczy nie mogą być obraźliwe, niestosowne, ani nacechowane negatywnie (drużyny niestosujące się do tego punktu będą banowane).

2.3 O ważności rejestracji gracza decyduje administrator poprzez zaakceptowanie zgłoszenia.

 

3. Zasady fair play

3.1 Gracze są zobowiązani do traktowania swoich przeciwników z szacunkiem i poszanowaniem ludzkiej godności. Konsekwencją nieodpowiedniego zachowania mogą być kary nałożone przez Administratora.

3.2 Niesportowe zachowanie w postaci wulgaryzmów czy prowokowania, zachowanie niezgodne z ogólnie rozumianymi normami społecznymi skierowane przeciwko innym uczestnikom wydarzenia, negatywne wypowiedzi dotyczące organizatora oraz współorganizatorów mogą skutkować nawet wykluczeniem z turnieju lub zbanowaniem przez Administratora.

3.3 Zakazane są wszelkie czynności mogące naruszyć prawa autorskie oraz majątkowe wydawcy gry.

3.4 W przypadku uzasadnionego podejrzenia oszukiwanie podczas gry, gracz może zostać usunięty z turnieju.

3.5 W turnieju zabrania się:

Grania na nielegalnych lub cudzych kontach STEAM,

Używania wszelkich programów zapewniających jakąkolwiek przewagę podczas gry,

Stosowania jakichkolwiek programów czy modyfikacji zmieniających oryginalną wersję gry,

Celowego poddawania meczu przeciwnikowi.

3.6 Uprasza się graczy o niewchodzenie i niekomentowaniena meczów innych graczy. Takie zachowanie będzie karane przez Administratora, co może prowadzić do dyskwalifikacji.

 

4. Struktura turnieju

4.1 Obowiązuje system rozgrywek double-elimination 5vs5.

Drużyna, która przegra swój mecz, przechodzi do drabinki przegranych i rozgrywa mecz z innym przegranym.

4.2 Z turnieju odpada drużyna, która przegra 2 mecze. 

4.3 W przypadku remisu rozgrywana jest dogrywka MR 10k.

4.4 Ustawienia muszą być zgodne z wgranym configiem ESL 5vs5 na serwerze.

4.5 Wszystkie mecze rozgrywane są w ciągu jednego dnia.

4.6 Drużyna, która spóźni się więcej niż 15 minut na ustalony termin meczu, odpada z turnieju, a jej przeciwnik przechodzi dalej. Rozpatrywane będą przypadki losowe.

4.7 Turniej rozgrywany jest na mapach: de_dust2 de_inferno de_mirage de_nuke de_train de_vertigo de_overpass

4.8 Gracze rozstawieni są w drabince zgodnie z systemem losującym zastosowanym przez Organizatorów.

4.9 Drabinka z meczami zostanie wygenerowana 30 minut przed rozpoczęciem turnieju i udostępniona w godzinie rozpoczęcia turnieju.

 

5. Rozgrywka

5.1 Terminy meczów nie mogą być zmieniane. W wyjątkowych sytuacjach prosimy o kontakt z Administracją.

5.2 W razie jakichkolwiek problemów w związku z rozegraniem meczu, prosimy o wypełnienie formularza na temat problemu przez gracza w danym meczu lub napisać za pomocą formularza kontaktowego i dokładnie opisać sprawę.

5.3 Na początku meczu prosi się obie strony o sprawdzenie konfiguracji serwera.  Rozpoczęcie meczu jest równoznaczne z akceptacją tych ustawień.

5.4 Obu drużynom przysługuje trzyminutowa pauza, która może mieć miejsce wyłącznie podczas wyznaczonego czasu przed rundą lub tuż po jej zakończeniu. Przekroczenie tego czasu skutkuje dyskwalifikacją.

5.5 Jeśli zostaną zauważone podejrzane akcje przeciwników, uprasza się o zanotowanie, w której rundzie miało to miejsce.

5.6 W przypadku podejrzenia jednego z przeciwników o używanie wspomagaczy, kapitan ma możliwość złożenia protestu, klikając w zakładkę ZGŁOŚ CHEATERA na podstronie meczu,, przed finalną akceptacją wyniku spotkania. Opcja ta jest możliwa tylko jeden raz w turnieju. Protest zgłoszony w inny sposób od wymienionego powyżej będzie ignorowany przez Administrację.

5.7 Zwycięska drużyna dodaje potwierdzenie wyniku w postaci zdjęcia/screenshota z gry, klikając przycisk "Wstaw screen wyniku" na podstronie meczu.

5.8 Mecze odbędą się w godzinach ustalonych przez Organizatora.

5.9 Przegrana drużyna odpada z turnieju.

 

6. LAN

6.1 W okresie 13-20 lipca 2020 r. zostaną rozegrane kwalifikacyjne turnieje na Gampre.pl.

8 zwycięskich drużyn zagra w finałach LAN, które odbędą się w dniach 25-26 lipca 2020 krakowskim klubie Forty Kleparz, przy ulicy Kamiennej 2, 30-001 Kraków

Finały LAN zostały podzielone na dwa dni. W pierwszym dniu zostaną rozegrane mecze grupowe, a w drugim - półfinały oraz finał i mecz o trzecie miejsce

6.2 Organizator zapewni wszystkie niezbędne środki bezpieczeństwa

6.3 Trzy zwycięskie drużyny otrzymają nagrody wyszczególnione na podstronie turnieju:

https://www.gampre.pl/gaming-kickstart/ 

6.4 Relacje z meczy  będą wyświetlane na ekranie dla widowni na miejscu oraz streamowane w internecie.

6.5 Udział w imprezie równoznaczny jest z wyrażeniem zgody na publikację wizerunku

 

7. Postanowienia końcowe

7.1 Podczas trwania turnieju obowiązują wszystkie zasady zawarte w Regulaminie turnieju.

7.2 Organizator dołoży wszelkich starań w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu turnieju.

7.3 Uczestnicy biorą udział w turnieju dobrowolnie i na własną odpowiedzialność. Organizatorzy nie ponoszą winy za szkody osobowe, rzeczowe, majątkowe przed, podczas trwania turnieju.

7.4 W przypadku sporów pomiędzy graczami, stroną rozstrzygającą jest Organizator Turnieju.

7.5 Wszelkie kwestie sporne nieujęte w regulaminie rozstrzygają: Organizator oraz Administrator, którzy mogą, lecz nie muszą uwzględnić opinii kapitanów zespołów.