Ten turniej się zakończył
Komunikaty
Tutaj pojawią się komunikaty administratorów turnieju.

Regulamin Gaming Kickstart #7

1. Postanowienia ogólne

1.1 Przystąpienie do turnieju jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

1.2 Poniższy regulamin turnieju (w skrócie „Regulamin”) dotyczy rozgrywek w grze Counter-Strike: Global Offensive (w skrócie CS:GO).

1.3 Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian w regulaminie w dowolnym momencie z racji tego, że konsekwentnie wprowadzane są zmiany i ulepszenia.

1.4 Uczestnicy przystępując do turnieju zgadzają się na publikację meczu/próbek poprzez stream i inne media społecznościowe.

1.5 Gracz biorący udział w turnieju nie może być zbanowany.

1.6 Organizatorzy dopuszczają możliwość na uczestnictwo w turnieju graczy poniżej 18 roku życia, konieczna jest zgoda rodzica/opiekuna prawnego na udział w turnieju: dostępna do pobrania tutaj: https://www.gampre.pl/assets/files/zgoda.pdf

1.7 Osoby posiadające VAC Bana z gry CS:GO nie mogą uczestniczyć w turnieju.

1.8 Liczba drużyn biorących udział w turnieju jest ograniczona do 16.
W wyjątkowych przypadkach liczba drużyn może zostać zmieniona.

 

2. Rejestracja graczy

2.1 Rejestracja graczy odbywa się poprzez kliknięcie przycisku dołącz w podstronie turnieju,

2.2 Nicki graczy nie mogą być obraźliwe, niestosowne, ani nacechowane negatywnie (drużyny nie stosujące się do tego punktu będą banowane).

2.3 O ważności rejestracji gracza decyduje administrator poprzez zaakceptowanie zgłoszenia.

3. Zasady fair play

3.1 Gracze są zobowiązani do traktowania swoich przeciwników z szacunkiem i poszanowaniem ludzkiej godności. Konsekwencje złego zachowania mogą zostać wyciągnięte przez Administratora.

3.2 Niesportowe zachowanie w postaci wulgaryzmów czy prowokowania, zachowanie niezgodne z ogólnie rozumianymi normami społecznymi skierowane przeciwko innym uczestnikom wydarzenia, negatywne wypowiedzi dotyczące organizatora oraz współorganizatorów mogą skutkować nawet wykluczeniem z turnieju lub zbanowaniem przez Administratora.

3.3 Zakazane są wszelkie czynności mogące naruszyć prawa autorskie oraz majątkowe wydawcy gry.

3.4 W przypadku uzasadnionego podejrzenia oszukiwanie podczas gry, gracz może zostać usunięty z turnieju.

3.5 W turnieju zabrania się:

  • Grania na nielegalnych lub cudzych kontach STEAM,
  • Używania wszelkich programów zapewniających jakąkolwiek przewagę podczas gry,
  • Stosowania jakichkolwiek programów czy modyfikacji zmieniających oryginalną wersję gry,
  • Celowego poddawania meczu przeciwnikowi.

3.6 Uprasza się graczy o nie wchodzenie na nie swoje mecze oraz nie komentowanie w podstronach nie swoich meczy. Takie zachowanie będzie karane przez Administratora co może prowadzić do dyskwalifikacji.

 

4. Struktura turnieju

4.1 Obowiązuje system rozgrywek double-elimination 5vs5.
Drużyna, która przegra swój mecz przechodzi do drabinki przegranych i gra mecz z innym przegranym.

4.2 Z turnieju odpada drużyna, która przegra 2 mecze. 

4.3 W przypadku remisu rozgrywana jest dogrywka MR 10k.

4.4 Ustawienia zgodnie z wgranym configiem ESL 5vs5 na serwerze.

4.5 Wszystkie mecze rozgrywane są w ciągu jednego dnia.

4.6 Drużyna, która spóźni się więcej niż 15 minut na ustalony termin meczu odpada z turnieju i przeciwnik przechodzi dalej. Rozpatrywane będą przypadki losowe.

4.7 Turniej rozgrywany jest na mapach: de_dust2 de_inferno de_mirage de_nuke de_train de_vertigo de_overpass

4.8 Gracze rozstawieni są w drabince zgodnie z systemem losującym zastosowanym przez Organizatorów.

4.9 Drabinka z meczami zostanie wygenerowana 30 minut przed rozpoczęciem turnieju i udostępniona w godzinie rozpoczęcia turnieju.

 

5. Rozgrywka

5.1 Terminy meczów nie mogą być zmieniane, w wyjątkowych sytuacjach prosimy o kontakt z Administracją.

5.2 W razie jakichkolwiek problemów w związku z rozegraniem meczu prosimy o wypełnienie formularza na temat problemu przez gracza w danym meczu lub napisać za pomocą formularza kontaktowego i dokładnie opisać sprawę.

5.3 Na początku meczu prosi się obie strony o sprawdzenie konfiguracji serwera, rozpoczęcie meczu jest równoznaczne z akceptacją tych ustawień.

5.4 Obu drużynom przysługuje 3 minutowa pauza, która może się odbyć tylko i wyłącznie podczas wyznaczonego czasu przed rundą lub tuż po jej zakończeniu. Przekroczenie tego czasu skutkuje dyskwalifikacją.

5.5 Jeśli zostaną zauważone podejrzane akcje przeciwników, uprasza się o zapamiętanie, w której rundzie miało to miejsce.

5.6 Kapitan ma możliwość złożenia protestu, klikając w zakładkę ZGŁOŚ CHEATERA w podstronie meczu, w przypadku podejrzenia jednego z przeciwników o używanie wspomagaczy, przed tym jak wynik spotkania zostanie zaakceptowany. Opcja ta jest możliwa jeden raz w turnieju. Protest zgłoszony w inny sposób od wymienionego powyżej będzie ignorowany przez Administrację.

5.7 Zwycięska drużyna dodaje potwierdzenie wyniku w postaci zdjęcia/screenshota z gry, klikając przycisk "Wstaw screen wyniku" w podstronie meczu.

5.8 Mecze odbędą się w godzinach ustalonych przez Organizatora.

5.9 Przegrana drużyna odpada z turnieju.

 

6. LAN

6.1 W okresie 13-20 lipca 2020 r. zostaną rozegrane kwalifikacyjne turnieje na Gampre.pl.
8 zwycięskich drużyn zagra w finałach LAN, które odbędą się w dniach 25-26 lipca 2020 w przestrzeniach krakowskiego klubu Forty Kleparz Kamienna 2, 30-001 Kraków

Finały LAN zostały podzielone na dwa dni. W pierwszym zostaną rozegrane mecze grupowe, a w drugim półfinały oraz finał i mecz o trzecie miejsce

6.2 Organizator zapewni wszystkie potrzebne środki bezpieczeństwa

6.3 Trzy zwycięskie drużyny otrzymają nagrody wyszczególnione w podstronie turnieju.
https://www.gampre.pl/gaming-kickstart/ 

6.4 Zmagania graczy będą wyświetlane na ekranie dla widowni na miejscu oraz streamowane w internecie.

 

7. Postanowienia końcowe

7.1 Podczas trwania turnieju obowiązują wszystkie zasady zawarte w Regulaminie turnieju.

7.2 Organizator dołoży wszelkich starań w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu turnieju.

7.3 Uczestnicy biorą udział w turnieju dobrowolnie i na własną odpowiedzialność. Organizatorzy nie ponoszą winy za szkody osobowe, rzeczowe, majątkowe przed, podczas trwania turnieju.

7.4 W przypadku sporów pomiędzy graczami stroną rozstrzygającą jest Organizator Turnieju.

7.5 Wszelkie kwestie sporne nie ujęte w regulaminie rozstrzygają: organizator oraz administrator, którzy mogą, lecz nie muszą uwzględnić opinii kapitanów zespołów.