1.1 Przystąpienie do turnieju jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
1.2 Poniższy regulamin turnieju (w skrócie „Regulamin”) dotyczy rozgrywek w grze Counter-Strike: Global Offensive (w skrócie CS:GO).
1.3 Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian w regulaminie w dowolnym momencie z racji tego, że konsekwentnie wprowadzane są zmiany i ulepszenia.
1.4 Uczestnicy przystępując do turnieju zgadzają się na publikację meczu/próbek poprzez stream i inne media społecznościowe.
1.5 Gracz biorący udział w turnieju nie może być zbanowany.
1.6 Organizatorzy dopuszczają możliwość na uczestnictwo w turnieju graczy poniżej 18 roku życia, konieczna jest zgoda rodzica/opiekuna prawnego na udział w turnieju: dostępna do pobrania tutaj: https://www.gampre.pl/assets/files/zgoda.pdf
1.7 Osoby posiadające VAC Bana z gry CS:GO nie mogą uczestniczyć w turnieju.
1.8 Liczba drużyn biorących udział w turnieju jest ograniczona do 16.
W wyjątkowych przypadkach liczba drużyn może zostać zmieniona.
2.1 Rejestracja graczy odbywa się poprzez kliknięcie przycisku dołącz w podstronie turnieju,
2.2 Nicki graczy nie mogą być obraźliwe, niestosowne, ani nacechowane negatywnie (drużyny nie stosujące się do tego punktu będą banowane).
2.3 O ważności rejestracji gracza decyduje administrator poprzez zaakceptowanie zgłoszenia.
3.1 Gracze są zobowiązani do traktowania swoich przeciwników z szacunkiem i poszanowaniem ludzkiej godności. Konsekwencje złego zachowania mogą zostać wyciągnięte przez Administratora.
3.2 Niesportowe zachowanie w postaci wulgaryzmów czy prowokowania, zachowanie niezgodne z ogólnie rozumianymi normami społecznymi skierowane przeciwko innym uczestnikom wydarzenia, negatywne wypowiedzi dotyczące organizatora oraz współorganizatorów mogą skutkować nawet wykluczeniem z turnieju lub zbanowaniem przez Administratora.
3.3 Zakazane są wszelkie czynności mogące naruszyć prawa autorskie oraz majątkowe wydawcy gry.
3.4 W przypadku uzasadnionego podejrzenia oszukiwanie podczas gry, gracz może zostać usunięty z turnieju.
3.5 W turnieju zabrania się:
3.6 Uprasza się graczy o nie wchodzenie na nie swoje mecze oraz nie komentowanie w podstronach nie swoich meczy. Takie zachowanie będzie karane przez Administratora co może prowadzić do dyskwalifikacji.
4.1 Obowiązuje system rozgrywek double-elimination 5vs5.
Drużyna, która przegra swój mecz przechodzi do drabinki przegranych i gra mecz z innym przegranym.
4.2 Z turnieju odpada drużyna, która przegra 2 mecze.
4.3 W przypadku remisu rozgrywana jest dogrywka MR 10k.
4.4 Ustawienia zgodnie z wgranym configiem ESL 5vs5 na serwerze.
4.5 Wszystkie mecze rozgrywane są w ciągu jednego dnia.
4.6 Drużyna, która spóźni się więcej niż 15 minut na ustalony termin meczu odpada z turnieju i przeciwnik przechodzi dalej. Rozpatrywane będą przypadki losowe.
4.7 Turniej rozgrywany jest na mapach: de_dust2 de_inferno de_mirage de_nuke de_train de_vertigo de_overpass
4.8 Gracze rozstawieni są w drabince zgodnie z systemem losującym zastosowanym przez Organizatorów.
4.9 Drabinka z meczami zostanie wygenerowana 30 minut przed rozpoczęciem turnieju i udostępniona w godzinie rozpoczęcia turnieju.
5.1 Terminy meczów nie mogą być zmieniane, w wyjątkowych sytuacjach prosimy o kontakt z Administracją.
5.2 W razie jakichkolwiek problemów w związku z rozegraniem meczu prosimy o wypełnienie formularza na temat problemu przez gracza w danym meczu lub napisać za pomocą formularza kontaktowego i dokładnie opisać sprawę.
5.3 Na początku meczu prosi się obie strony o sprawdzenie konfiguracji serwera, rozpoczęcie meczu jest równoznaczne z akceptacją tych ustawień.
5.4 Obu drużynom przysługuje 3 minutowa pauza, która może się odbyć tylko i wyłącznie podczas wyznaczonego czasu przed rundą lub tuż po jej zakończeniu. Przekroczenie tego czasu skutkuje dyskwalifikacją.
5.5 Jeśli zostaną zauważone podejrzane akcje przeciwników, uprasza się o zapamiętanie, w której rundzie miało to miejsce.
5.6 Kapitan ma możliwość złożenia protestu, klikając w zakładkę ZGŁOŚ CHEATERA w podstronie meczu, w przypadku podejrzenia jednego z przeciwników o używanie wspomagaczy, przed tym jak wynik spotkania zostanie zaakceptowany. Opcja ta jest możliwa jeden raz w turnieju. Protest zgłoszony w inny sposób od wymienionego powyżej będzie ignorowany przez Administrację.
5.7 Zwycięska drużyna dodaje potwierdzenie wyniku w postaci zdjęcia/screenshota z gry, klikając przycisk "Wstaw screen wyniku" w podstronie meczu.
5.8 Mecze odbędą się w godzinach ustalonych przez Organizatora.
5.9 Przegrana drużyna odpada z turnieju.
6.1 W okresie 13-20 lipca 2020 r. zostaną rozegrane kwalifikacyjne turnieje na Gampre.pl.
8 zwycięskich drużyn zagra w finałach LAN, które odbędą się w dniach 25-26 lipca 2020 w przestrzeniach krakowskiego klubu Forty Kleparz Kamienna 2, 30-001 Kraków
Finały LAN zostały podzielone na dwa dni. W pierwszym zostaną rozegrane mecze grupowe, a w drugim półfinały oraz finał i mecz o trzecie miejsce
6.2 Organizator zapewni wszystkie potrzebne środki bezpieczeństwa
6.3 Trzy zwycięskie drużyny otrzymają nagrody wyszczególnione w podstronie turnieju.
https://www.gampre.pl/gaming-kickstart/
6.4 Zmagania graczy będą wyświetlane na ekranie dla widowni na miejscu oraz streamowane w internecie.
7.1 Podczas trwania turnieju obowiązują wszystkie zasady zawarte w Regulaminie turnieju.
7.2 Organizator dołoży wszelkich starań w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu turnieju.
7.3 Uczestnicy biorą udział w turnieju dobrowolnie i na własną odpowiedzialność. Organizatorzy nie ponoszą winy za szkody osobowe, rzeczowe, majątkowe przed, podczas trwania turnieju.
7.4 W przypadku sporów pomiędzy graczami stroną rozstrzygającą jest Organizator Turnieju.
7.5 Wszelkie kwestie sporne nie ujęte w regulaminie rozstrzygają: organizator oraz administrator, którzy mogą, lecz nie muszą uwzględnić opinii kapitanów zespołów.