Ten turniej się zakończył
Komunikaty
Tutaj pojawią się komunikaty administratorów turnieju.

Regulamin Fortnite Solo #12

REGULAMIN SKRÓCONY

1. W tym turnieju w każdym meczu rozgrywa się jedną grę. Wygrywa osoba, która pierwsza zdobędzie 10 rund. W przypadku remisu - rozgrywana jest dodatkowa gra.

2. W zależności od rodzaju turnieju (1on1 lub 2on2) - gracze dołączają do gry wpisując kod wyspy i rozgrywka toczona jest w trybie kreatywnym.

3. Zakazane jest jakiekolwiek niszczenie budowli, powodowanie upadków oraz jakiekolwiek doprowadzenie do śmierci swojego przeciwnika - jakiekolwiek złamanie tego regulaminu jest karane dyskwalifikacją.

Przykłady zakazanych zagrań:

  • niszczenie lub osłabienie budowli przeciwnika
  • utrudnianie oddawania strzałów oraz zdobycia zabójstw
  • budowanie przed przeciwnikiem w celu utrudniania poruszania się
  • zrzucanie na przeciwnika Boogie Bomb

4. Wszystkie mecze muszą być rozgrywane na serwerach Europejskich.

5. Gracz/Drużyna musi pokazać dowód, potwierdzający wynik na koniec rozgrywki.

6. Brak dowodów na wygraną może skutkować dyskwalifikacją lub ponownym rozegraniem meczu.

7. Jakiekolwiek problemy z grą powinny być zgłaszane w podstronie meczu, a następnie będą rozpatrywane przez administratora.

8. Decyzja administratora może być uwarunkowana w zależności od okoliczności.

9. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.

REGULAMIN GŁÓWNY

1. Postanowienia ogólne

1.1 Przystąpienie do turnieju jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

1.2 Poniższy Regulamin Turnieju (w skrócie „Regulamin”) dotyczy rozgrywek turnieju Fortnite Solo 1on1

1.3 Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian w regulaminie na każdym etapie turnieju.

1.4 Uczestnicy przystępując do turnieju zgadzają się na publikację meczu/próbek poprzez stream i inne media społecznościowe.

2. Rejestracja graczy

2.1 Rejestracja graczy odbywa się poprzez kliknięcie przycisku ZAPISZ SIĘ na podstronie dołączenia do turnieju

2.2 Nicki graczy nie mogą być obraźliwe, niestosowne, ani nacechowane negatywnie (drużyny nie stosujące się do tego punktu będą banowane).

2.3 O ważności rejestracji gracza decyduje administrator poprzez zaakceptowanie zgłoszenia.

3. Zasady fair play

3.1 Gracze są zobowiązani do traktowania swoich przeciwników z szacunkiem i poszanowaniem ludzkiej godności. Konsekwencje złego zachowania mogą zostać wyciągnięte przez Administratora.

3.2 Niesportowe zachowanie w postaci wulgaryzmów czy prowokowania, zachowanie niezgodne z ogólnie rozumianymi normami społecznymi skierowane przeciwko innym uczestnikom wydarzenia, negatywne wypowiedzi dotyczące organizatora oraz współorganizatorów będą skutkowały walkowerem lub wyrzuceniem z turniej, czy nawet zbanowaniem przez Administratora.

3.3 Zakazane są wszelkie czynności mogące naruszyć prawa autorskie oraz majątkowe wydawcy gry.

3.4 W przypadku uzasadnionego podejrzenia o oszukiwanie podczas gry, gracz może zostać usunięty z turnieju.

3.5 W turnieju zabrania się:

  • używania wszelkich programów zapewniających jakąkolwiek przewagę podczas gry,
  • stosowania jakichkolwiek programów czy modyfikacji zmieniających oryginalną wersję gry

3.6 Zakazane jest jakiekolwiek niszczenie budowli, powodowanie upadków oraz jakiekolwiek doprowadzenie do śmierci swojego przeciwnika - jakiekolwiek złamanie tego regulaminu jest karane dyskwalifikacją.

Przykłady zakazanych zagrań:

  • niszczenie lub osłabienie budowli przeciwnika
  • utrudnianie oddawania strzałów oraz zdobycia zabójstw
  • budowanie przed przeciwnikiem w celu utrudniania poruszania się
  • zrzucanie na przeciwnika Boogie Bomb

4. Struktura turnieju

4.1 Wszystkie mecze muszą być rozgrywane na serwerach Europejskich.

4.2 Wszystkie mecze turnieju rozgrywane są w ciągu jednego dnia.

4.3 W każdym meczu rozgrywa się jedną grę.

4.4 W zależności od rodzaju turnieju (1on1 lub 2on2) - gracze dołączają do gry wpisując kod wyspy i rozgrywka toczona jest w trybie kreatywnym.

4.5 Wygrywa osoba, która pierwsza zdobędzie 10 rund.

4.6 W przypadku remisu - rozgrywana jest dodatkowa gra.

4.7 Gracz/Drużyna musi pokazać dowód, potwierdzający wynik na koniec rozgrywki.

4.8 Brak dowodów na wygraną może skutkować dyskwalifikacją lub ponownym rozegraniem meczu.

4.9 Jakiekolwiek problemy z grą powinny być zgłaszane w zakładce problem w podstronie meczu, które następnie będą rozpatrywane przez administratora.

4.10 Gracz, który spóźni się więcej niż 15 minut na ustalony termin meczu odpada z turnieju i przeciwnik przechodzi dalej(rozpatrywane będą przypadki losowe).

4.11 Gracze rozstawieni są w drabince zgodnie z systemem losującym zastosowanym przez Organizatorów.

4.12 Drabinka z meczami zostanie wygenerowana w momencie startu turnieju.

4.13 Terminy meczów nie mogą być zmieniane, w wyjątkowych sytuacjach prosimy o kontakt z Administracją.

4.14 Check-in - w przypadku braku wykupienia miejsca w turnieju/gampremium, każdy gracz/kapitan drużyny ma obowiązek potwierdzić gotowość do gry klikając "Potwierdzam" w oknie check-in przed rozpoczęciem turnieju.

5. Postanowienia końcowe

5.1 Podczas trwania turnieju obowiązują wszystkie zasady zawarte w Regulaminie turnieju.

5.2 Organizator dołoży wszelkich starań w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu turnieju.

5.3 Uczestnicy biorą udział w turnieju dobrowolnie i na własną odpowiedzialność. Organizatorzy nie ponoszą winy za szkody osobowe, rzeczowe, majątkowe w trakcie trwania turnieju.

5.4 W przypadku sporów pomiędzy graczami stroną rozstrzygającą jest Organizator Turnieju.

5.5 Wszelkie kwestie sporne nie ujęte w regulaminie rozstrzygają: organizator oraz administrator, którzy mogą, lecz nie muszą uwzględnić opinii kapitanów zespołów.

5.6 Decyzja administratora może być uwarunkowana w zależności od okoliczności.

5.7 Mecze odbędą się w godzinach ustalonych przez Organizatora.

5.7 Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.

Zespół Gampre.pl